سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

پمپ کارواش برتولینی

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ


پمپ کارواش یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت ایتالیایی برتولینی می باشد که در مدت کوتاهی به یکی از برندهای محبوب این تجهیزات در جهان تبدیل شد. در مقاله پیش رو به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید این وسیله کاربردی می پردازیم که نقش مهمی در سهولت و سرعت بخشیدن به امور شستشو دارد. تا آخر با ما باشید

آشنایی با پمپ های کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین و پرکاربردترین پمپ هاست که در کارواش های خانگی و صنعتی، انواع سیستم های اسپرینکلر و انواع سیستم های نظافت و شستشو استفاده می شود. در واقع کیفیت بالای ساخت و مطابقت با آخرین استانداردهای جهانی را می توان دلیل محبوبیت محصولات این برند دانست. صنعت نفت و گاز، صنایع متالورژی، صنایع غذایی، صنایع تزریق شیمیایی، سنگبری، شیشه و سفال از دیگر صنایعی هستند که استفاده از این ابزار در آنها رایج است.

جالب است بدانید که در دستگاه پمپ کارواش صنعتی قطعات زیادی وجود دارد که هر کدام از این قطعات نقش خود را در کارکرد بهتر دستگاه دارند. شفت فولادی یکپارچه، میله پیستون فولادی، بلبرینگ مرغوب، پیستون سرامیکی با عملکرد پیوسته، شیر یک طرفه و سر تکیه گاه فشار قوی از مهم ترین قطعات پمپ های برتولینی هستند.

انواع پمپ کارواش

همانطور که گفته شد پمپ برتولینی یکی از محصولات قابل اعتماد در زمینه تجهیزات صنعتی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به حجم استفاده از این ابزار، انواع مختلفی از آنها در بازار به فروش می رسد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع مختلف از نظر عملکرد

به طور کلی پمپ های برتولینی به دو دسته دستگاه های پیستونی و دیافراگمی تقسیم می شوند که از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم هستند. البته در سال های اخیر مدل های پیستونی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. سری CA، سری RA، سری TM و مدل های WM از جدیدترین محصولات برتولینی هستند که مزایا و قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارند.

انواع پمپ بر اساس کوپلینگ

کارواش های کوپله مستقیم برتولینی و کارواش های شاسی کوپله یا غیرمستقیم از دیگر نمونه های محصولات برتولینی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در مدل کوپلینگ مستقیم، الکتروموتور مستقیماً به پمپ متصل می شود و معمولاً برای اتصال به تجهیزات رابط نیازی به شاسی خاصی نیست.

در مدل غیر مستقیم، الکتروموتور از طریق یک وسیله رابط مانند کوپلینگ به پمپ متصل می شود و دو دستگاه در یک شاسی قرار می گیرند. بد نیست بدانید که بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در شستشوی خودرو از این نوع هستند. این دستگاه ها بر اساس کدهای CA، RA، TM و VM طبقه بندی می شوند. با این حال هر سال مدل های جدیدتر با کدهای مختلف عرضه می شوند.

انواع پمپ آب کارواش به فشار بستگی دارد

به طور کلی کارواش های برتولینی از فشار 50 تا 1000 بار تولید می شوند که بسته به نیاز خود می توانید یکی را پیدا کنید. اما مدل های زیر بیشتر در صنعت استفاده می شوند. https://cofenews.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/

دستگاه 100 بار

ناسوس 110 بار برند برتولینی

مدل 150 بار

برتولینی 200 بینی جو

ماشین لباسشویی 210 بار

پمپ کارواش 400 بار

کاربردهای پمپ کارواش برتولینی

یکی از مهمترین کاربردهای این برند پمپ در سیستم های کارواش می باشد. بنابراین با نصب این کیت می توان سیستم شستشو را برای مدت طولانی با خیال راحت مورد استفاده قرار داد. از جمله مزایای استفاده از این محصول می توان به کاهش هزینه راه اندازی کارواش اشاره کرد. در نتیجه خدمات با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود. از دیگر کاربردهای این محصول محبوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی قطعات صنعتی

استفاده از محصولات این برند در محیط های صنعتی مانند کارگاه ها، کارخانه ها و تاسیسات تولیدی نیز برای زدودن گرد و غبار و آلودگی از سطوح تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص شده است که شستشوی دوره ای و مداوم نقش مهمی در بهبود راندمان تجهیزات، کاهش خرابی و استهلاک آنها و در نتیجه کاهش هزینه های تولید دارد.

کشاورزی

در زمینه کشاورزی از پمپ های کارواش برای طراحی و اجرای سیستم های انتقال آب و آبپاش در مزارع بزرگ و گلخانه ها استفاده می شود. این ابزارها توانایی اجرای یک سیستم آبیاری مزرعه ای پایدار و مطمئن را با استفاده از روش های بارانی، قطره ای و مکانیزه فراهم می کنند.

شستشوی صورت

پمپ های آب فشار قوی مانند برند برتولینی به شما این امکان را می دهد که در زمان بسیار کوتاه و بدون داربست، نمای ساختمان های بلند را بشویید.

قیمت خرید پمپ برند برتولینی

ویژگی های پمپ برتولینی؛ با توجه به مزایا و کاربردها، اگر قصد خرید این وسایل رایج را دارید، بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه پمپ ایران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند و شما می توانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. به نظر شما مهمترین ویژگی محصولات این برند چیست؟

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی