سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

چهار نمونه های خیره کننده از پنجره دوجداره زیبا

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

این موضوع به دلیل تابش نور خورشید ایجاد میشه و کاریش هم نمیشه کرد ولی قاب پنجره یو پی وی سی این مشکل رو نداره. اما در کنار این مزایا ، پنجره آهنی دارای معایب وزن سنگین و زنگ زدگی بخصوص در مناطق مرطوب بود ، بنابراین بیشتر افرادی که در مناطق مرطوب زندگی میکردند از همان پنجره های قدیمی چوبی استفاده کردند و افرادی که پنجره آهنی داشتند ، مشکل زنگ ردگی پنجره ها را با رنگ آمیری مکرر در فواصل زمانی کم ، رفع میکردند. یو پی وی سی هم مزایا و معایب خاص خود را داراست. برای توضیح بیشتر تفاوت پنجره PVC و UPVC باید گفت از نظر ظاهری هر دو محصول شبیه به هم هستند و تنها از روی برچسب و معرفی تولید کننده میتوان تفاوت آنها را تشخیص داد. پنجره upvc در شکل درست خود و زمانی که کیفیت مناسبی داشته باشد، بهترین انتخاب برای هر مکانی است. بدنه پنجره های تولید شده هافمن از مشتقات نفتی تولید می گردد و به همین دلیل این نوع پنجره ها بر خلاف پنجره های قدیمی مقاومت آنها در برابر رطوبت و باد و باران بیشتر شده است . ترکیب این نوع پنجره با چوب می تواند علاوه بر زیبایی فوق العاده، مزایای دیگری نیز به همراه داشته باشد.

https://upvcmaster.com/پنجره-هافمن/

این بررسی شامل اندازه گیری قاب و پنجره ها برای جایگزینی درست می باشد. راندمان انرژی نهایی برای کاهش صورتحساب انرژی است. همچنین این ماده در برابر عوامل شیمیایی، خوردگی و پوسیدگی مقاوم است. هسته فلزی بکار رفته در چارچوب این پنجره ها باعث حفظ فرم و پایداری آنها می شود. برای تعویض این مدل پنجره ها ، بیس فریم پنجره حفظ میشود. ● به دلیل ساختار پروفیل و همچنین استفاده از شیشه های دو جداره٬ درب و پنجره UPVC ٬ عایق صوتی مناسبی می باشند ( تا حدود ۶۰db ) از اینرو گزینه مناسبی برای حفظ محیط داخل ساختمان در برابر آلودگی های صوتی می باشد. در واقع می توان گفت که بیشتر از 30 درصد هدر رفت انرژی از سوی ساختمان ها به این دلیل روی می دهد که پنجره ها عایق کاری درستی ندارند و از این روی شما می توانید با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره، در هزینه های خود برای پرداخت هزینه حامل های انرژی صرفه جویی داشته باشید. علاوه بر این، کشویی بودن آنها جا به جایی آنها را برای شستشو نیز بسیار راحتتر می کند. از آنجایی که تا غلظت ۷۵ درصد خاصیت عایق بودن پنجره دو جداره کاملا پا برجاست بنابراین این نوع پنجره می تواند تا ۲۰ سال کارایی بسیاری مناسبی به لحاظ عایق بودن داشته باشد.

 

تقسیم ها بر خلاف لنگه و فریم که جوش پلاستیک می خورند، آنها با پیچ به داخل پنجره نصب می شوند که این پیچ ها باید در گالوانیزه نفوذ کننده و نداشتن گالوانیزه باعث می شود تقسیم ها از جای خود حرکت کرده و پنجره به مرور زمان عایق بودن خود را از دست خواهد داد. ● به دلیل وجود شبکه های توخالی در ساختار پروفیل های UPVC، این محصول عایق حرارتی و برودتی مناسبی می باشد. خیر. کاربرد موثر پنجره های دوجداره بیشتر در تعداد جداره های آنهاست تا بتوانند به عنوان عایق دما و صدا باشند. هافمن را می توان به عنوان اولین شرکت داخلی به شمار آورد که در زمینه تولید پروفیل های لاستیک دار در دهه هفتاد آغاز به کار کرد و محصولات خود را به صورت مدرن و با بالاترین کیفیت در سال 1386 در بازار ایران عرضه نمود. وینتک (وین تک) از اواخر سال 1980 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های UPVC مورد نیاز صنعت ساختمان در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیل های تولیدی خود را در بازارهای مصرف کشورهای مختلف عرضه می نماید. UPVC - Unplasticized Poly Vinyl Chloride - از مشتقات نفت خام و یا گاز طبیعی بوده که عمدتا ترکیب شیمیایی آن حاوی کلر، کربن و هیدروژن می باشد این محصول که توسط کارخانه های مختلف با ترکیبات کمی متفاوت و طیف وسیعی از خواص ویژه به بازار عرضه میشود بطور گسترده در صنعت نوین ساختمان جهت تولید پروفیل های درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد.

https://upvcmaster.com/پنجره-وین-تک/

به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد. این شرکت پروفیل های خود را مطابق با استاندارد SKZ آلمان تولید می کند. استفاده از یو پی وی سی به عنوان ضربه گیرها، پرکننده ها، کرکره ها، کفپوشها و غیره از جمله کاربرد های این ماده ارزشمند است. گوشه های دربها و پنجره ساخته شده از یو پی وی سی به جای اتصال مکانیکی، به یکدیگر جوش داده می شوند. از این جهت، پنجرهها و دربهای یو پی وی سی یکی از بهترین و پرفروش ترین پنجرهها و دربها ساختمانی در سال های اخیر بوده اند. برای بیشتر کردن مقدار عایق بندی صدایی می توان از گازهای دیگر مانند هگزافلورید گوگرد ، دی اکسید کربن .اما استفاده از این گازها در عایق بندی گرمایی تأثیر منفی دارد. تعویض پنجره در ساختمان های قدیمی تر نسبت به نصب آنها برای ساختمان های در حال ساخت ممکن است مقدار بیشتری کار ببرد و سخت تر باشد. پی وی سی نسبت به یو پی وی سی انعطاف بیشتری دارد و یو پی وی سی سخت و محکم است و کاربری آن برای تولید پروفیل در و پنجره بیشتر است.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی