سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

کامپیوتر همه کاره چیست؟

شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۲۲ ق.ظ


در بیان همه در یک به معنای همه چیز در یک است، یعنی همه چیز در یک چیز قرار می گیرد. در واقع به کامپیوتر می گویند که کوچک است حذف شده و همه چیز پشت مانیتور است. رایانه های همه کاره ممکن است در آینده جایگزین رایانه های رومیزی شوند، زیرا اجزای همه کاره قدرتمندتر از رایانه های سنتی هستند. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی، کارایی همه چیز را زیر سوال می برند، اما این رایانه ها می توانند کارآمدتر و بهتر از رایانه های رومیزی باشند. بنابراین کامپیوترهای چند منظوره در بسیاری از ادارات جایگزین کامپیوترهای رومیزی شده اند. به عبارت دیگر می توان گفت که اینها همگی کامپیوترهای رومیزی نسل جدید با قابلیت های مشابه هستند اما به اندازه کامپیوترهای قدیمی فضایی را اشغال نمی کنند. با این حال، ناگفته نماند که کل قسمت کامپیوتری این وانت را نمی توان به راحتی یک کامپیوتر شخصی تعمیر کرد. برای اطلاع از قیمت آل این وان با دیجی چه تماس بگیرید.

ویژگی های کامپیوترهای L-in-one

همه این وان ها مجهز به صفحه نمایش LED یا LCD هستند. این مدل های صفحه نمایش بسیار نازک و ظریف هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند. برخی از مدل‌های قدیمی آل این وان قطر بزرگ‌تری دارند و به نسبت سنگین‌تر هستند، اما مدل‌های جدیدتر قطعات آل این وان را کوچک‌تر کرده‌اند تا آن‌قدر سبک و ظریف شوند که تشخیص آن‌ها آسان نیست. من جلوی مانیتور هستم. هستند یا با یک کامپیوتر همه کاره پیشرفته. برخی از این وان ها مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. همه این وانت ها چمدان و بلندگو جداگانه ندارند. تقریباً همه دارای بلندگوهای داخلی، وب کم، پورت های USB و HDMI هستند و از کارت حافظه پشتیبانی می کنند.

مزایا همه در یک

تمام این حمام ها باعث صرفه جویی زیادی در مصرف برق می شود. مبدل یا آداپتور برق مورد نیاز است. همه این وان ها دارای چندین پورت ورودی و خروجی هستند. کیفیت تصویر کامپیوتر آل این وان عالی و Full HD است. همه در یک، قابل نصب بر روی دیوار. قیمت تمام حمام ها با توجه به تجهیزات، کیفیت و تکنولوژی بسیار مناسب است. بدون سیم اضافی و مزاحم. همه این آیکون ها برای پیمایش و تنظیم بسیار آسان و سریع هستند.

مضرات همه این حمام ها

همه این وان ها با توجه به هزینه ای که برای خرید آنها می پردازید، سخت افزار ضعیفی دارند. در ارتقاء و ارتقاء رم در تمامی این گوشی ها محدودیت وجود دارد. در All-N-Ones، اگر یک قسمت مشکل داشته باشد، بقیه نیز مشکل خواهند داشت. همه رایانه ها دارای بخشی به نام BGA (Ball Grid Array) هستند که اجزای مادربرد را به یکدیگر متصل می کند و تراشه ها روی آن نصب می شوند. این قطعه به مادربرد لحیم شده و به سختی تعویض می شود. بنابراین، اگر مجبور به تعویض پردازنده در آل این وان هستید، ممکن است با BGA دستگاه شما سازگار نباشد، متاسفانه راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. هزینه تعمیر تمامی این وانت ها در مقایسه با کامپیوترهای معمولی بسیار بالاست.

مقایسه کامپیوتر همه کاره با لپ تاپ

صفحه نمایش همه این گوشی ها معمولا حدود 25 اینچ است اما صفحه نمایش لپ تاپ حدود 16 اینچ است. صفحه نمایش بزرگتر و کیفیت بهتر، تجهیزات All-in-One را گرانتر از لپ تاپ ها می کند. یکی دیگر از تفاوت هایی که می توان بین آل این وان و لپ تاپ ذکر کرد حمل و نقل آنهاست. لپ تاپ ها مجهز به باتری هستند و می توان چندین ساعت بدون اتصال به برق از آنها استفاده کرد، در حالی که کامپیوترهای همه کاره باتری ندارند. همه این ون ها از لپ تاپ ها سنگین تر هستند و در کیف های معمولی جا نمی شوند. بنابراین همه این وان ها برای کسانی که نیازی به جابجایی ندارند و نیاز به صفحه نمایش بزرگ دارند مناسب است.

تفاوت بین All-in-one و PC

تفاوت اصلی بین All-in-One و PC عدم وجود کیس است. اما این گفته به این معنی نیست که همه این حمام ها وسایل خوبی نیستند و عملکردشان پایین است. ویژگی اصلی که باعث می‌شود کاربران دستگاه‌های همه‌کاره را به رایانه‌های شخصی ترجیح دهند این است که انتخاب آنها در زمان خرید آسان است و سپس نگهداری آسان‌تر است. برای خرید آل این وان نیازی به دانستن چیزهای زیادی در مورد کیس نیست. فقط باید بدانید که آیا این ویژگی فنی همه کاره برای شما کار خواهد کرد یا خیر. خرید یک دستگاه آل این وان مانند خرید یک لپ تاپ است، اما با صفحه نمایش بزرگتر. قطعات به کار رفته در تمامی این وانت ها با قطعات کامپیوتر شخصی بسیار متفاوت است.

آل این وان ها عملکرد بهتری نسبت به رایانه های شخصی بسته به کاربر دارند، اما این واقعیت که قطعات آنها به راحتی با رایانه های شخصی تعویض نمی شوند، یک نقص بزرگ در آل این وان ها به حساب می آید. بنابراین، All-in-One برای افرادی که همیشه می خواهند کامپیوتر خود را ارتقا دهند، گزینه مناسبی نیست.

نکته مهم هنگام خرید آل این وان

اولین نکته این است که سه مدل کاربری برای کامپیوترها وجود دارد. کاربر اول برای استفاده های سنگین مثل رندر و ... کاربر دوم برای کارهای گرافیکی سطح متوسط. و کاربر نهایی برای استفاده روزانه است، مانند کار با مجموعه اداری. همه رایانه ها به طور عادی کار خواهند کرد. اما کارهای پیچیده تر نیاز به سخت افزار بهتری دارند. هنگام خرید، در نظر بگیرید که می خواهید با کامپیوتر چه کاری انجام دهید. نکته دوم قبلاً مربوط به صفحه نمایش است، مثلاً برای گرافیک. کیفیت رنگ های روی صفحه نمایش بسیار مهم است. وان حمام با این همه صفحه نمایش لمسی گران تر است. با یک جستجوی ساده شما متوجه خواهید شد که کدام دستگاه برای شما مناسب است. آخرین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که صدا چقدر برای شما مهم است. اگرچه همه این وان ها به گونه ای طراحی شده اند که کمترین صدای ممکن را ایجاد کنند، اما صدایی از قسمت تهویه دستگاه وجود دارد که به دلیل نزدیکی کاربر می تواند کمی آزاردهنده باشد.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی