سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.


فرارو نوشت: در سال 2012 آیین نامه ای اجرا شد که بر اساس آن پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک خودروهای دو چرخ را تغییر نمی دهد. دو چرخ فقط جای صفحات را نمی گیرند. اما حتی در مواقع اضطراری امنیت کافی ندارند.

خرید و فروش دو دیفرانسیل به یک تجارت عالی و سودآور برای فعالان خودرو تبدیل شده است و بیشترین شکایات مربوط به حمل و نقل دو چرخ است. بسیاری از خریداران حتی نمی دانند دو چرخه چیست و تنها زمانی که قرارداد را امضا می کنند و مجبور به تعویض پلاک می شوند با آن مواجه می شوند.

در این مطلب از مجله خودرو بانک به این سوال می پردازیم که کدام خودروها پلاک نمی دهند؟ اگر تا به حال این سوال را پرسیده اید، کدام خودروها را می توانید تعویض پلاک کنید؟ تا پایان این مقاله با پارت نیوز همراه باشید.

ماشین های سطح چه مشکلاتی دارند؟

خودروهای دو تکه خودروهای تصادفی هستند که در بازار به فروش می رسند. از سال 92 که ممنوعیت واگذاری خودروهای دوطبقه تصویب شد، بازار این خودروها تا حدودی کاهش یافت و افت شدیدی داشت. با این حال فعالان خودرویی نیز دست نخورده ننشستند و از روش های جدیدی برای فروش و نگهداری ایمن این خودروها استفاده کردند.

اگر خودرویی دچار تصادف بسیار جدی شده باشد و شدت تصادف به حدی باشد که قطعات آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، نمایندگی های خودرو قطعه سالم را برای پایین آوردن خودرو بریده و قطعه سالم را از خودروی تصادفی تعویض می کنند. هزینه های تعمیر، اغلب به سرقت رفته، جوش داده می شود.

شدت تصادف به حدی است که اکثر خودروهای دو چرخ از چرخ های عقب به چرخ های جلو یا از چرخ های جلو به چرخ های عقب و یا حتی از شش ستون و سقف می روند که بسیار خطرناک است و وضعیت مرگبار . تمرین.

بشقاب

در سال 1393 حدود 1800 خودرو و در سال 1394 2500 دستگاه در صرافی های پلاک کشور کشف شد و اخطارها به خریداران خودرو در حال تحویل است.این خودروها را اطلاع دهید. هنگام خرید خودرو از طریق رجیستر سایپا مراقب باشید که خودروی تکراری به شما بفروشند.

علاوه بر این، برخی از کارشناسان برجسته پلیس بر این باورند که اگر پلیس اجازه استفاده از پلاک توسط پلیس را بدهد، سرقت خودرو به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. همیشه وسایل نقلیه دزدی وجود دارد و اگر پلاک خودرو مجاز باشد، بازار خودروهای سرقتی رونق خواهد گرفت و امنیت عمومی بیشتر تهدید خواهد شد. علاوه بر این، جوشکاری قطعات مختلف وسیله نقلیه مسروقه باعث می شود پلیس یا مالک خودرو نتوانند خودروی مسروقه را پیدا کنند و راهی برای بازگرداندن خودروی مسروقه وجود نداشته باشد.

تغییر نکردن پلاک چه تاثیری دارد؟

خودروهایی که قادر به تعویض پلاک نیستند عملا غیر قابل استفاده هستند و بسیاری از خدمات شامل آن نمی شود. این خودروها نمی توانند گواهی MOT دریافت کنند. ضمناً جابجایی و فروش این خودروها کاملاً جرم محسوب می شود و متخلف دچار مشکل می شود.

اگر خودرو در تصادف به حدی آسیب ببیند که تعمیر دوربین تقریبا غیرممکن باشد، مالک خودرو باید برای تعویض دوربین به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کند. سپس می تواند به خودروساز مراجعه کند و دوربین جدیدی برای خودروی آسیب دیده بخرد.

مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که این نمایندگی محدود به خودروهای داخلی نیست بلکه در زمینه فروش خودروهای خارجی نیز فعال است. اما فعالیت آنها بیشتر در زمینه خودروهای داخلی است، زیرا تعداد خودروهای داخلی و خریداران آنها در حال افزایش است و در عین حال به راحتی می توان قطعات کاغذی آنها را پیدا کرد. بنابراین خطر فروش خودروی دو تکه برای خودروهای خارجی و داخلی وجود دارد.

اما مهمترین دلیل سودآوری خرید و فروش خودروهای دو دیفرانسیل، عدم آگاهی و تجربه کافی خریداران این خودروها است. برای این منظور بهتر است یک فرد حرفه ای برای خرید خودروی دست دوم در کنار خود داشته باشید. همچنین وقتی با کارشناس حرفه ای خودرو مشورت می کنیم، کدام خودروها به صورت رایگان کپی می شوند؟ او را هم چک کن

نکات مهمی که هنگام خرید خودرو باید در نظر گرفت

برای جلوگیری از کلاهبرداری در هنگام معامله، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید:

1. قبل از هر چیز سعی کنید خودرو با وعده نخرید بلکه به فروشنده ودیعه بدهید، فاکتور بگیرید و پس از تعویض موفق پلاک، کل هزینه خرید خودرو را بپردازید.

2. اگر باید طبق قرارداد خرید کنید، حتما قبل از عقد قرارداد، وضعیت، میزان تصادفی بودن و رنگ خودرو را بررسی کنید و بدون بررسی حرف فروشنده را باور نکنید.

3. تمام مدارک خودرو را به طور کامل بررسی کنید و شاسی، رنگ، شماره موتور و سایر موارد ذکر شده در سند را مطابقت دهید.

4. مطمئن شوید که فرآیند کارشناسی خودرو را به طور کامل دنبال می کنید تا ذهن خود را از دست ندهید.

کدام خودروها قابلیت تعویض پلاک ندارند؟

به گفته سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، خودروهایی با مشخصات زیر شماره گذاری نمی شوند: خودروهایی که اصل نیستند و یکی از عناصر اصلی مانند شاسی، محفظه یا موتور خودرو دارای به طور غیر قانونی اصلاح شده است

خودروهایی که تصادف بسیار شدیدی را تجربه کرده اند و میزان خسارت آنها بیش از 60 درصد است. زیرا این خودروها از امنیت کافی برای تعداد برخوردار نیستند.

یک وسیله نقلیه دو چرخ که در قسمت اول هم به آن اشاره شد. خودروهای غیر اصلی با مشکلات مستندات.

خودروهایی که ایمنی آنها وجود ندارد و مشخصات فنی آنها چالش برانگیز است. خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو نیز برای خودروهای توقیف شده و افراد محدود ممنوع است. باید توجه داشته باشید که مدل خودرو باید از روی شاسی خودرو مشخص شود.

تعویض پلاک و اطلاعات

در این مقاله با خودروهایی که پلاک آنها را تعویض نمی کنند آشنا می شویم. برای این منظور ابتدا به یکی از مهم ترین گروه هایی که پلاک آن قابل تعویض نیست پرداختیم. یعنی دو ماشین. همانطور که قبلا ذکر شد، خودروهای دو طبقه بسیار ناامن هستند و پلاک آنها منبع سوء استفاده کلاهبرداران است.

در ادامه مقاله به این موضوع پرداختیم که عدم تعویض پلاک چه مشکلاتی را ایجاد می کند. نکات مهمی که در هنگام خرید خودروی کارکرده باید رعایت کنید را مطرح کرده ایم و در نهایت به خودروهایی که با پلاک قابل تعویض نیستند اشاره کرده ایم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی