سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

گردنبند طلا و نکاتی که باید بدانید

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ


دستبند طلا یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین طلاهاست که در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد. در بسیاری از نقاطی که در زمین حفر شده است، محققان دریافتند که گردنبند طلا یکی از چیزهایی است که ما بیشتر پیدا می کنیم. در زمان های قدیم تنها از فلزات طلا برای ساخت گردنبند استفاده می شد. امروزه از سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی برای ساخت طلا با ابزار کاملتر و خلاقانه تری استفاده می شود که جلوه خاصی می بخشد. اگر می خواهید قبل از خرید گرنبند طلا اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید تا انتخاب دستبند برای شما آسان شود. این محتوای عالی از سایت کادوساز را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم.

تعریف گردنبند طلا

به بند یا زنجیری که بتوان آن را به دور گردن بست، گردنبند می گویند. زنجیر معمولا از فلز و جواهرات ساخته می شود. هر گردنبند دارای قسمتی برای آویزان کردن یا قرار دادن چیزی است که به قسمت متصل آن بشقاب می گویند. این کتیبه ها می توانند از هر نوع باشند، مانند الماس، سنگ های قیمتی و مروارید.

تفاوت آویز طلا با گردنبند

بر خلاف تعریف گردنبند، گردنبند یک قطعه جواهر کوچک است که می توان آن را به دستبند، کراوات، زنجیر طلا یا ساعت وصل کرد. به این ترتیب می توانید گردنبند را در هر جایی که دوست دارید بپوشید، اما فقط دور گردن.

چرا خرید گردنبند مهم است؟

وقتی تاریخچه استفاده از این نوع جواهرات را تحلیل می کنیم، متوجه می شویم که از زمان های قدیم، گردنبند یکی از اولین جواهراتی بوده که مردم در مراسم رسمی، عزاداری و حتی جادوگری از آن استفاده می کردند. گردنبندهای افتادن نشان دهنده موقعیت و ثروت بالا بود. امروزه سنگ‌های قیمتی کمیاب که برای ساخت گردنبند استفاده می‌شود آن‌ها را زیباتر و با ارزش‌تر کرده است.

چگونه یک گردنبند مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از خرید گردنبند طلا، گردنبند بلند خود را دوست دارید یا کوتاه؟ می توان آن را روی سینه یا گردن قرار داد و یا مدل آن از چندین لایه، سنگ، مهره، زنجیر یا مروارید ساخته شده است. پس از پاسخ به این سوالات به این نتیجه خواهید رسید که باید بر اساس سلیقه و نحوه استفاده از آن مدل و سایز را انتخاب کنید. اگر گردنبندی که انتخاب می کنید با سبک و مدل لباس شما همخوانی داشته باشد جلوه خاصی به شما می دهد و شما را زیباتر نشان می دهد.

قبل از خرید گردنبند طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید گردنبند، علاوه بر ترجیح شخصی، به این سوال پاسخ دهید: آیا این گردنبند همیشه باید دور گردن بسته شود؟ اگر پاسخ مثبت است، یکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی ضخیم باشد تا بتواند وزن آویز مورد نیاز خود را تحمل کند. توصیه می کنیم قبل از خرید قفل را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به راحتی باز نمی شود یا نمی شکند.

انواع مدل گردنبند طلا

چوکر نوعی گردنبند است که برای لباس هایی با یقه های فرو رفته، یقه گرد و یقه مناسب است.

کارتیه نوع دیگری از زنجیر است که به صورت حلقه های فلزی طلا یا نقره است که کاملا به هم متصل شده اند. این گردنبند معمولاً بسیار ساده است اما گاهی اوقات یک آویز مروارید به آن چسبانده می شود که زیبایی آن را دو چندان می کند.

چارم گردنبندی است با طول متوسط ​​60 سانتی متر، مناسب برای هر نوع مدل گردن و مناسب برای هر سبکی.

گردنبندهای مینیمال بسیار ساده و مناسب برای زندگی روزمره هستند.

کمند گردنبندی است که شباهت زیادی به حرف Y دارد اما قفلی ندارد. در انتهای گردنبند یک گره وجود دارد که نقش بسته شدن را دارد. افرادی که به دنبال مدل های خاص مانند این نوع گردنبند هستند.

زنجیر یکی از انواع ساده و رایج گردنبند است که برای استفاده روزمره مناسب است اما می توان آن را با بسیاری از مدل ها ترکیب کرد. همچنین مناسب همه مدل های یقه است.

ناگیلی نوعی زنجیر بلند نامتقارن با آویز متصل است. این الگوی زنجیره ای بسیار ظریف است و با لباس های درخشان با یقه های غوطه ور و یقه های دلبر به بهترین شکل به نظر می رسد.

رولباسی این مدل زنجیر نسبت به سایر زنجیرها بلندتر است. این مدل برای لباس هایی مانند سارافون و کت های باز مناسب است.

نکته: انواع دیگر مهره ها فستون، سوتوار، پلاستون و پرنسس هستند.

نکات تکمیلی برای خرید گردنبند طلا

مدل زنجیره ای

اولین چیزی که در خرید گردنبند باید به آن توجه کنید شکل و نوع زنجیر آن است. شما باید زنجیری را انتخاب کنید که به راحتی دور گردن شما نپیچد. برخی از زنجیرها به راحتی گره می خورند و در نتیجه به سرعت پاره می شوند. اگر عادت دارید همیشه و همه جا گردنبند بپوشید، مدلی انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و همیشه پیچ و تاب نداشته باشد. به عنوان مثال زنجیر فیگارو، طناب، قلاب بافی، ملوانی، گندمی و جعبه ای بهترین گزینه برای خرید هستند زیرا به راحتی خم نمی شوند، خم نمی شوند و نمی پیچند.

نوع گردنبند

بد نیست بدانید که سکه های طلا از فلز گرانبها ساخته شده اند، به هر حال آنها با لایه نازکی از طلای خالص پوشیده شده اند. فلز آبکاری شده به مرور زمان خورده می شود و رنگ فلز پایه را نشان می دهد. اگرچه این مدل گردنبند رتبه بندی شده است، اما برای حفظ رنگ و زیبایی خود، باید هر چند ماه یک بار دوباره آن را پوشید. از این رو این مدل طلایی گزینه مناسبی برای استفاده مداوم نیست، اما برای مدت کوتاهی خوب و ارزان است. اگر می خواهید گردنبند هر روز و همه جا دور گردن شما باشد، حتما زنجیری را انتخاب کنید که تماما از طلا ساخته شده است. به یاد داشته باشید هنگام خرید از فروشنده بپرسید که زنجیر طلا است یا آب طلا، سپس خرید کنید.

براوا

سومین عاملی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت قفل زنجیر است. اکثر زنجیرهای طلای موجود در بازار دارای قفل های گرد هستند که با فنر باز و بسته می شوند. این قفل ها علاوه بر ارزان بودن، دوام زیادی ندارند. به این ترتیب، اگر به هر دلیلی به آن فشار ناخواسته وارد کنید، احتمال شکستن آن وجود دارد. بهترین و متداول ترین چیز برای گردنبند، گیره خرچنگ است که محکم و کاملا محکم است. این کلید دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه است و استفاده از آن آسان است.

آویز آویزان به زنجیر

یکی از سوالاتی که قبل از خرید گردنبند باید از فروشنده بپرسید این است که آیا می توان روی آن آویز قرار داد یا خیر؟ در صورت امکان مطمئن شوید که کشش زنجیر به گونه ای باشد که آویز به راحتی از آن عبور کند. همچنین زنجیر این مدل گردنبند نباید خیلی بزرگ باشد اما در عین حال کوچک نباشد که سریع پاره شود. توجه داشته باشید که قبل از خرید حتما زنجیری انتخاب کنید که وزن آویز را تحمل کند تا بتوانید بدون نگرانی از گم شدن آن از آن استفاده کنید. در بین مدل های زنجیر، زنجیر با بافت آبی یا بافت جعبه ای انتخاب هوشمندانه ای است زیرا از استحکام خوبی برخوردار بوده و از نظر شرایط آویز مناسب تر است.

جنس زنجیره گردنبند

نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم نوع زنجیر است. زنجیرهای ارزان توخالی و سبک هستند. این نوع زنجیر به راحتی شکسته یا پاره می شود. اگر می خواهید از این سیم توخالی استفاده کنید، باید بسیار مراقب باشید زیرا ممکن است در هر جایی گیر کند و سریع بشکند. این نوع گردنبند انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره نیست.

ضخامت گردنبند طلا

زنجیرهایی که خیلی سبک و سفت هستند به راحتی می توانند دور گردن پیچ بخورند یا در هم بپیچند. در نتیجه احتمال پارگی آن زیاد است. اگر موهای بلندی دارید، این احتمال وجود دارد که موهایتان در حلقه تنگ زنجیر گره خورده و ریزش کنند. بنابراین، بهتر است با انتخاب یک زنجیر باریک، چیزی بخرید که ضخامت استانداردی داشته باشد.

زنجیر گیر کرده است

قبل از خرید گردنبند مطمئن شوید که گردنبند روی لباس شما نیفتد. برای این کار آن را روی لباس هایتان بمالید تا ببینید چقدر صاف و صیقلی هستند. این ویژگی فقط در مورد لباس ها صدق نمی کند. زنجیر باید طوری باشد که باعث زبری و ناراحتی گردن نشود.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی