سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

یو پی اس چیست؟

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ


این دستگاه نوعی منبع تغذیه الکترونیکی است که اندازه گیری بار بدون وقفه را فراهم می کند. منبع تغذیه بدون وقفه دستگاهی است که برای نگهداری کامپیوترها و تجهیزات در هنگام قطع یا کاهش قابل توجه منبع تغذیه استفاده می شود. برای دستیابی به این هدف، یو پی اس حاوی چندین باتری است که تلفات برق را شناسایی و جبران می کند. این کنترل پس از بررسی به باتری ها منتقل شده و از طریق اینورتر ولتاژ DC باتری به AC برای دستگاه تبدیل می شود. برای خرید یو پی اس ابتدا باید تمام جنبه های مربوط به قدرت و زمان پشتیبانی را درک کرده و در نظر بگیریم.

کجا از انواع یو پی اس استفاده کنیم؟

در واقع، همه سیستم‌ها و تجهیزات رایانه‌ای از یو پی اس به صورت آنلاین تغذیه نمی‌شوند. در مکان های مختلفی از مخازن ماهی گرفته تا ماساژ، نورپردازی ساختمان و دوربین مدار بسته استفاده می شود. گاهی اوقات افت ولتاژ ناگهانی و گاهی افت بار وجود دارد. ما باید به طور موقت دستگاه ها را غیرفعال کنیم یا به آنها اجازه دهیم به کار عادی خود ادامه دهند. با یو پی اس، همه سیستم های ما می توانند به طور عادی کار کنند و در صورت نیاز از اتلاف برق جلوگیری کنند.

زمان پشتیبانی یو پی اس

زمان صرف شده توسط یو پی اس می تواند قدرت مورد نیاز یک سیستم را تغییر دهد، اما این فرصت را به شما می دهد تا مشکل را حل کنید یا حداقل اجازه دهید سیستم ها به صورت کنترل شده خاموش شوند. مدت زمان پشتیبانی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها ظرفیت باتری ها و تعداد و قدرت کاربران است.

قطعات یو پی اس چیست؟

حتی ساده ترین یو پی اس شرکت بهراد نیز از چندین جزء تشکیل شده است. ما به اجزای استانداردی که می‌توانید در یک سیستم UPS اصلی پیدا کنید، نگاه می‌کنیم. در صورت قطع برق در سیستم یو پی اس، از باتری برای تامین برق استفاده می شود. باتری هایی در بازار با آمپر ساعت های مختلف ساخته شده توسط شرکت های مختلف وجود دارد. ظرفیت مناسب را با توجه به نیاز انتخاب می کنیم و پارامترهای موجود در کاتالوگ دستگاه های یو پی اس را نیز در نظر می گیریم. برای شارژ این باتری ها به یک شارژر نیاز است. اینورتر وظیفه تبدیل ولتاژ DC باتری به AC را بر عهده دارد. همچنین سوئیچ برای انتقال بین باتری و یو پی اس استفاده می شود.

تا اینجا می دانیم که اجزای یو پی اس باتری، شارژر باتری، اینورتر و سوئیچ است. حال می خواهیم انواع یو پی اس های تکنولوژی یو پی اس را توضیح دهیم

بهترین و جدیدترین تکنولوژی مربوط به یو پی اس آنلاین است که در آن از تثبیت کننده برای تثبیت ولتاژ استفاده می شود و فرکانس توسط فیلتر داخلی دستگاه تنظیم می شود. امنیت بیشتری ایجاد کند. این ویژگی با سایر فناوری ها در دسترس نیست. خطوط تعاملی Ups دارای خروجی سینوسی مانند یک خط هستند و برای تجهیزات کمتر حساس استفاده می شوند. یو پی اس آفلاین خروجی کاذب دارد و ولتاژ را اصلاح نمی کند و هزینه آن نسبت به موارد دیگر کمتر است و با توان بالا نمی توان آن را تولید کرد.

باتری های یو پی اس چگونه انتخاب می شوند؟

مدت زمان سیستم برق اضطراری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مورد، قدرت مشتری برای UPS است. مصرف برق بر اساس طراحی تعیین می شود و نباید از UPS بیشتر شود. تعداد و ظرفیت باتری ها نیز بر زمان آماده به کار تأثیر می گذارد. هر یو پی اس امتیاز مخصوص به خود را دارد و تعداد باتری ها با توجه به ولتاژ DC ورودی تعیین می شود. با انتخاب ظرفیت، باید شارژ باتری را بررسی کنید و باتری مورد نظر در عرض 4-10 ساعت به طور کامل شارژ می شود. زمان شارژ طولانی به صفحات داخلی باتری آسیب می رساند. متداول ترین باتری های مورد استفاده برای یو پی اس باتری های اسیدی مهر و موم شده هستند.

برنامه ها را نصب کنید

تجربه و صلاحیت در هر زمینه ای آسیب های وارده به افراد و تجهیزات را تا حد زیادی کاهش می دهد. حمل و نقل UPS همچنین به تخصص فنی نیاز دارد. ولتاژ ضعیف باتری در صورت اتصال سری یا موازی می تواند باعث برق گرفتگی شود. نصب نادرست به باتری، یو پی اس و تجهیزات متصل آسیب می رساند. انتخاب کابلی با مقطع مناسب تضمین می کند که جریانی از بین نرود. این کار بهتر است به یک برقکار دارای تاییدیه فروشنده سپرده شود.

بیایید با یو پی اس با جزئیات بیشتر آشنا شویم؟

در این مقاله به طور کامل با یو پی اس آشنا شده ایم. UPS برای تامین برق پشتیبان دستگاه های الکتریکی استفاده می شود. انرژی در باتری ها ذخیره می شود و گاهی اوقات به ولتاژ AC تبدیل می شود و مصرف می شود. یو پی اس یک منبع تغذیه اضطراری است و همچنین می تواند محافظت لازم را در برابر نوسانات برق، قطع و وصل و اضافه بار ایجاد کند. تقریبا امروزه این دستگاه در هر دفتر، بانک و مجتمع آپارتمانی یافت می شود و اکثر افراد با آن آشنایی دارند. بنابراین، کمتر کسی می پرسد که یو پی اس چیست.
 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی