سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

یک سفر به نوروز 1403

شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۲:۴۹ ب.ظ


نوروز 1403 را رزرو کنید. بازدید برای سفر ارزان به ترکیه. وان، نزدیک ترین شهر به مرز ایران و ترکیه، امکان سفر زمینی و هوایی را به ایرانیان می دهد. بنابراین تور یک نوروز 1403 یکی از پرطرفدارترین سفرهای نوروزی آژانس های گردشگری محسوب می شود. صفریار با سازماندهی تور وان از طریق قطار و اتوبوس شرایط را آسان تر کرد. از سوی دیگر، امکان رزرو سفر لحظه آخری نیز وجود دارد زیرا برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا نیست.

در اینجا یک تور نوروزی 1403 است

وان که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است، تجربه فراموش نشدنی از تاریخ و فرهنگ غنی این کشور را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. این شهر تاریخی و فرهنگی در شرق ترکیه است که با قدمت غنی، آداب و رسوم جذاب محلی و طبیعت زیبای خود گردشگران را به خود جذب می کند.

در تور نوروزی وان می توانید از مکان هایی مانند قلعه وان، موزه ها، بازارهای محلی و مساجد تاریخی دیدن کنید. همچنین می توانید با غذاهای محلی این شهر و طبیعت دلپذیر وان آشنا شوید.

از طرفی از آنجایی که تور سافاری تور های نوروز 1403 به صورت هوایی و زمینی انجام می شود، نسبت به سایر تورهای ترکیه از قیمت به صرفه تری برخوردار است. بنابراین، ریشه های آن به سرعت پر می شود. آژانس مسافرتی سافاری برای رفاه حال کاربران، تور غیر از تهران را از شهرهای دیگر مانند تبریز، زنجان، قزوین و کرج برگزار می کند. مدت زمان تور بین 3 تا 6 روز می باشد و شما می توانید تعداد روزهای اقامت خود را انتخاب کنید.

مزایای یک تور نوروز 1403

شاید بتوان تور وان نوروز 1403 را به دلیل مزایای فراوان یکی از بهترین تورهای سافاری نوروزی دانست. استقبال شگفت انگیز گردشگران از این سفر، آژانس های مسافرتی مانند سافاری را به وجود آورده است تا تنوع تورهای نوفروز وان را گسترش دهند و سفر را برای افراد بیشتری آسان کنند.

برخی از مزایای تور یک نوروز 1403 عبارتند از:

نزدیکی وان به ایران و امکان سفر زمینی

امکان انتخاب پرواز و هواپیمای مورد نظر

از تهران و سایر شهرهای کوچک و بزرگ ایران سفر کنید

قیمت تور ارزان نسبت به سایر تورهای ترکیه

امکان انتخاب هتل با توجه به خواسته شما

نیازی به ویزا نیست

دلیل تفاوت قیمت تور نوروز یک با تورهای استاندارد

دلیل تفاوت قیمت تور نوروز 1403 با تور استاندارد ممکن است به عوامل زیادی بستگی داشته باشد از جمله:

فصل سفر: تورهای وانت نوروزی با توجه به آب و هوای خوب و تعطیلات نوروزی نسبت به سایر روزهای سال گرانتر است.

تقاضای زیاد: در ایام نوروز تقاضای سفر از سوی مسافران افزایش می یابد که باعث افزایش قیمت ها می شود.

برنامه های اضافی: تورهای نوروزی ممکن است شامل شرکت در برنامه های خاص مانند جشنواره ها و رویدادهای نوروزی باشد که کمی به هزینه تور اضافه می کند.

مدت اقامت: با توجه به فصل تعطیلات، تورهای نوروزی معمولاً شامل زمان اضافی برای اقامت هستند.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی