سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

10 کاربرد پیچ ​​و مهره فولادی

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ


استفاده از پیچ و مهره فولادی بسیار زیاد است. زیرا آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و هر طرحی مزایای متفاوتی را ارائه می دهد. این پیچ و مهره ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و دارای استحکام کششی بالایی هستند و در کاربردهای مختلف حیاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. ما از پیچ و مهره در تمام وسایل مصرف کننده اطراف خود و در صنایع بزرگ مانند آسیاب های بادی، نیروگاه های خورشیدی، نیروگاه های هسته ای، راه آهن، کشتی ها استفاده می کنیم. در این مقاله می خواهیم شما را با کاربردهای پیچ و مهره فولادی در دنیای صنعتی آشنا کنیم. تا انتها با پیچ و مهره آرتا همراه باشید.

انواع پیچ و مهره مورد نیاز است

پیچ ها و مهره های فولادی کاربردهای زیادی دارند و هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع کانکتورهای مورد استفاده در زندگی روزمره به همراه موارد استفاده آنها آورده شده است.

1. استفاده از پیچ و مهره های فولادی شش ضلعی

سر شش گوش پیچ شش گوش فولادی به عنوان سطحی برای گرفتن یا راندن پیچ با آچار، سوکت یا مته عمل می کند. طراحی منحصر به فرد آن به شما امکان می دهد آچار را در زوایای مختلف سفت کنید. نتیجه راحتی فوق العاده است. زیرا مکان های صعب العبور که کلید نمی تواند 360 درجه بچرخد برای تعمیر، نصب و غیره به راحتی قابل دسترسی است.

برخی از پیچ‌های سر شش گوش دارای رزوه‌هایی هستند که در تمام طول محور گسترش یافته و اغلب در سوراخ‌های رزوه‌دار استفاده می‌شوند. آنها قدرت چسبندگی بالایی دارند زیرا بار را در کل پیچ توزیع می کنند. بخش بزرگ و بدون شماره پیچ نیمه تخفیف استحکام را در طول فرآیند سفت کردن فراهم می کند. پیچ های سر شش گوش نیمه رزوه ای نیز برای کارهایی مناسب هستند که برای نگه داشتن قطعات کار به نیروی بیشتری نیاز است. پیچ و مهره های شش ضلعی فولادی به طور گسترده در ساختمان ها، خودروها، قطعات فلزی و چوبی استفاده می شود.

2. استفاده از پیچ و مهره فولاد ضد زنگ

سر گنبدی یک پیچ کالسکه ظاهری صاف و صیقلی به آن می بخشد. همچنین یک لایه امنیتی اضافه می کند زیرا سطح متحرکی مانند پیچ ​​شش گوش فولادی ندارد. پیچ و مهره های کالسکه پس از وارد شدن به سوراخ های از پیش سوراخ شده با واشر و مهره شش گوش فولادی قفل می شوند. مهره توسط یک ناحیه مربع زیر سر به قطعه کار متصل می شود و به آن اجازه می دهد با آچار یا سوکت محکم شود. کاربرد پیچ ​​ها و مهره های فولادی ضد زنگ از این نوع در طیف وسیعی از جمله دکینگ، مبلمان و ست های بازی در فضای باز دیده می شود.

3. استفاده از انکر بولت فولادی

پیچ و مهره استیل دریایی به دو دسته تقسیم می شوند: برای استفاده در فونداسیون های بتنی و برای استفاده در دیوارها. بولت های L برای استفاده در بتن مرطوب طراحی شده اند. هنگامی که بتن سخت شد، پیچ ها در جای خود ثابت می شوند. بولت های ال را می توان برای محکم کردن ستون های فولادی به لنت های بتنی استفاده کرد. برای محکم کردن انکربولت به بتن موجود از چسب استفاده می شود. در صورتی که امکان ایجاد سوراخ در ناودانی دیوار وجود نداشته باشد، استفاده از پیچ و مهره فولادی الزامی است. لطفا برای اطلاع از قیمت مهره های فولادی متناسب با این پیچ و مهره با ما تماس بگیرید.

4. اپلیکیشن Bolt

پیچ های U دو شاخک با رزوه های گرد یا صاف دارند. پیچ و مهره های U برای محکم کردن لوله یا لوله بر روی سطح استفاده می شود. پیچ و مهره های مربعی برای اتصال چیزهایی مانند ستون مربعی به یک سطح استفاده می شود. U-bolt توسط دو مهره و یک صفحه فلزی در جای خود ثابت می شود.

5. از پیچ و مهره های فولادی استفاده کنید

پیچ ها دارای انتهای حلقه ای و رزوه ای برای اتصال زنجیر یا طناب به سطوح چوبی، فلزی یا بتنی هستند. پیچ های چشمی برای استفاده در سوراخ های از پیش سوراخ شده و دارای مهره های منطبق طراحی شده اند. پیچ ها و مهره های فولادی عمدتاً برای اتصال چوب استفاده می شود و کمتر برای بتن استفاده می شود.

6. از پیچ های آویز فولادی ضد زنگ استفاده کنید

پیچ آویزان اتصالی است که سر ندارد. اما در یک انتها یک موضوع مفصل وجود دارد که پیشنهاد را می پذیرد نخ ضخیم و خودکشی و یک نقطه در انتهای دیگر پیچ اجازه می دهد تا آن را در سوراخ های از پیش سوراخ شده در چوب یا مواد مشابه قرار دهید. به همین دلیل استفاده از پیچ و مهره آویز فولادی عمدتاً برای اتصال چوب به فلز استفاده می شود.

7. کاربرد پیچ ​​فولادی اسپلیت مهره است

استفاده از ناودانی و مهره های فلزی برای ایجاد اتصالات الکتریکی بی خطر است. آنها امکان اتصال دو سیم و همچنین اتصال سیم به پایانه ها را می دهند. پیچ های اسپلیت از مواد مختلفی برای کار با رزوه های مختلف ساخته می شوند. هنگام خرید سیگنال سیم اسپلیت، مطمئن شوید که سیگنال برای نوع کابلی که استفاده می کنید درجه بندی شده است.

8. استفاده از پیچ و مهره بدنه فولادی

پیچ های بدنه معمولا در صنعت خودرو استفاده می شود و برای اتصال گلگیرها و سایر قطعات به بدنه خودرو استفاده می شود. آنها دارای سر شش گوش، محور رزوه ای و واشر هستند. پیچ های متریک استیل نیز از جمله پیچ های مورد استفاده در صنعت خودروسازی است. مزیت این پیچ این است که می توان آن را به هر اندازه ای که بخواهید برش داد.

9. استفاده از پیچ و مهره محور

پیچ های محور چرخ ها را به ماشین هایی مانند چمن زنی و چرخ دستی متصل می کنند. انتهای رزوه دار ساق دارای یک مهره قفل است. در حالی که قسمت مسطح نزدیکتر اجازه می دهد تا چرخ ها بچرخند. به همین دلیل استفاده از پیچ و مهره های فولادی ضد زنگ از این نوع بیشتر در صنایع حمل و نقل و مهندسی یافت می شود.

10. کاربرد پیچ ​​و مهره های فولادی مربعی شکل

پیچ های مربعی بست های چهار طرفه ای هستند که در برابر شل شدن مقاومت بیشتری دارند. این به این دلیل است که قسمت پایینی سطح بیشتری نسبت به پیچ شش گوش استاندارد دارد و در صورت سفت شدن کامل می تواند به طور موثرتری نگه دارد. پیچ و مهره های فولادی مربعی در صنعت آب و برق به عنوان پیچ و مهره کور برای مبلمان، کانال های ریلی و به عنوان پایه در کانال های فلزی برای اتصالات فولادی ضد زنگ استفاده می شود.

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی