سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

ADF یا تغذیه خودکار اسناد چیست؟

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶ ب.ظ


ماشین‌های اداری طی سال‌ها راه طولانی را پیموده‌اند. تولیدکنندگان دائماً تجهیزات جدیدی را برای آسان‌تر کردن کار شما ارائه می‌کنند. ADF یا تغذیه خودکار اسناد یکی از این دستگاه ها است.

در این مقاله به بررسی مزایای تغذیه خودکار اسناد در پرینترها، دستگاه های کپی و اسکنر می پردازیم تا ببینیم این قابلیت چقدر می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. ابتدا باید مشخص کنیم که ADF چیست و چگونه به سرعت بخشیدن به عملکرد این دستگاه ها برای فرآیندهای چاپ، کپی، اسکن و فکس کمک می کند.

 


ADF مخفف چیست و به چه معناست؟

ADF مخفف Automatic Document Feeder است و بخشی از یک چاپگر، دستگاه کپی یا اسکنر چند منظوره است که یک پشته کاغذ را می پذیرد و سپس به طور خودکار از طریق آن تغذیه می شود و به کاربر امکان می دهد هر صفحه را بدون نیاز به بارگذاری دستی و جداگانه کاغذ برای چاپ چاپ کند. . ، کپی یا فکس کنید.

برای اینکه بهتر بفهمیم فیدر اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد، مثالی کاربردی می زنیم. به عنوان مثال، می خواهید تعداد زیادی سند را با سرعت بالا پرینت، کپی، اسکن یا فکس کنید. همچنین ممکن است بخواهید هر دو طرف این اسناد را اسکن کنید. اگر این کارها را جداگانه انجام دهیم زمان زیادی می برد و نیاز به تلاش و حوصله زیادی دارد. پیش از این، این وظایف بسیار کند و دست و پا گیر بود.

خوشبختانه، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، همه چیز سریعتر است. دقیق فقط راحت تر شد یکی از این فناوری ها وجود قابلیت های ADF در این ماشین های اداری است. این فناوری در چاپگرهای چندکاره استفاده می شود. شامل دستگاه های کپی و اسکنر.

 


آیا ADF در پرینترها، اسکنرها و دستگاه های کپی مورد نیاز است؟

پاسخ به این سوال می تواند بله و خیر باشد و کاملاً به استفاده و استفاده شما بستگی دارد. اگر در یک شرکت بزرگ کار می کنید و از کاغذ زیادی استفاده می کنید، به یک سند یاب خودکار برای چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی خود نیاز دارید. با این حال، اگر دستگاه شما برای مصارف خانگی یا مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است، ممکن است نیازی به نگهداری خودکار اسناد نداشته باشید.

 


نحوه عملکرد ADF در پرینترها، دستگاه های کپی و اسکنر اسناد

ADF قطعه سخت افزاری است که روی چاپگرها، اسکنرهای اسناد و دستگاه های کپی نصب می شود. این قسمت دارای سینی کاغذ می باشد که ظرفیت محدودی دارد. به طور معمول، این ظرفیت شامل بیست تا پنجاه برگ کاغذ در دستگاه های مختلف است.

برای کار با تغذیه خودکار اسناد یا تغذیه خودکار اسناد، باید کاغذها را در سینی قرار دهید و دکمه ای را روی دستگاه فشار دهید تا کاغذها به طور خودکار تغذیه شوند. با تشکر از این، دستگاه شروع به چاپ، اسکن یا فکس می کند.

کارها خیلی راحت انجام می شود. دستگاه این کار را به صورت خودکار انجام می دهد و نیازی به وارد کردن هر تکه کاغذ به داخل دستگاه و کپی، پرینت یا اسکن یک به یک نیست. با استفاده از این فناوری در زمان و تلاش صرفه جویی می کنید، به خصوص اگر حجم کاغذ زیادی داشته باشید.

بنابراین می دانیم که در پرینترها، اسکنرها و دستگاه های کپی، ADF یا Automatic Document Feeder در بالای دستگاه قرار دارد و وظیفه آن هدایت و انتقال کاغذ به داخل دستگاه است تا کار مشخص شده در یک برنامه انجام شود و برنامه .احتمالا روش خودکار. اساساً بدون این فناوری، ما باید همه چیز را به صورت دستی انجام دهیم.

 


ADF در پرینترها و دستگاه های کپی

تا اینجا گفتیم که تغذیه خودکار اسناد (ADF) یکی از ویژگی‌های پرینترها، دستگاه‌های کپی، دستگاه‌های فکس یا اسکنرها است که در آن پشته‌ای از کاغذ وارد دستگاه می‌شود و سپس دستگاه به طور خودکار آن را تغذیه می‌کند که به کاربر امکان چاپ، اسکن را می‌دهد. یا کپی بدون ورود دستی.

سینی های ADF بسته به اندازه دستگاه در اندازه های مختلف موجود است. در مقادیر کم و کم می تواند از 15 تا 25 برگ و در اندازه های بزرگتر باشد. می تواند از 35 تا 50 برگ را در خود جای دهد. با ویژگی ADF در دستگاه های کپی و چاپگر آشنا شدیم. در مرحله بعد، ممکن است بپرسید که آیا می توان از ADF با اسکنر استفاده کرد یا خیر.

 


از ADF برای اسکن اسناد استفاده کنید

اسکنرهای برگه که به عنوان اسکنر اسناد اداری نیز شناخته می شوند، کوچکتر از اسکنرهای تخت هستند. در این حالت اسکن، به جای قرار دادن سند یا تصویر روی صفحه اسکن، آنها به صورت دسته‌ای به تغذیه کننده خودکار اسناد اسکنر (ADF) وارد می‌شوند و می‌توانند به صورت موازی اسکن شوند، اما ممکن است کمی کیفیت را از دست بدهند. هرگز اسکن با اسکنر تخت را از دست ندهید.

از ADF برای اسکن اسناد چند صفحه ای و ذخیره آنها به عنوان فایل PDF در رایانه خود استفاده کنید. اسکنر یک صفحه ویرایش را نمایش می دهد تا بتوانید در حین اسکن صفحات را مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را مرتب کنید، بچرخانید یا حذف کنید.

 


ADF یک طرفه

یک کاربرد مطلوب در چاپگرهای چندکاره، ADF یک طرفه یا دو طرفه است. یک دستگاه تغذیه دو طرفه ابتدا یک طرف را اسکن می کند، سپس دستگاه به طور خودکار تمام صفحات را به فرمت پشت و جلو تبدیل می کند و طرف دیگر را نیز اسکن می کند. این کار به همان روش و به صورت خودکار برای تعداد برگه هایی که سفارش می دهید انجام می شود.

اگر ADF یا فیدر یک طرفه است، می توانید فقط صفحات یک طرفه را کپی، چاپ یا اسکن کنید. البته، ADF یا تغذیه خودکار اسناد در پرینترها و دستگاه های کپی دورو بسیار سریعتر، مقرون به صرفه تر، بهتر یا ساده تر است. برخی از چاپگرها و دستگاه های کپی مجهز به تغذیه خودکار اسناد و سطح اسکن مسطح هستند که به شما امکان می دهد از هر دو روش استفاده کنید.

ممکن است بپرسید، آیا یک اسکنر تخت می تواند ADF هم داشته باشد؟ پاسخ به این سوال بله است، اسکنر مسطح اچ پی یک اسکنر تخت با یک فیدر برای فعال کردن اسکن دسته ای است.



اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از ADF

قبل از استفاده از تغذیه خودکار اسناد، از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

جوهر خشک روی کاغذ سند

هیچ سوراخ، پارگی یا لکه ای روی سند وجود ندارد، هیچ چیز ضمیمه نشده است.

کاغذ به هیچ چسب یا چیزی که ممکن است به فیدر آسیب برساند متصل نیست.

سند یک قالب چند قسمتی یا یک سند محدود نیست.

کاغذ پوشش کربن معکوس ندارد.

سند شامل هیچ قسمت بریده شده ای نیست.

برگه های عکس یا آثار هنری با ارزش خاص را در تغذیه خودکار اسناد بارگذاری نکنید. تغذیه نامناسب اسناد ممکن است منجر به کاهش شنوایی یا آسیب تصادفی شود. هنگام اسکن اسناد رنگی با کیفیت بالا، توصیه می شود که تغذیه خودکار اسناد را باز کنید و صفحات را به صورت جداگانه روی شیشه اسکنر اسکن کنید یا از یک اسکنر مسطح استفاده کنید.



آخرین کلمه

در این مقاله در مورد ADF یا Automatic Document Feeder در پرینترها، اسکنرها و دستگاه های کپی صحبت کردیم. این فناوری جدید به شما کمک می کند بدون نیاز به بارگذاری دستی برگه ها، چاپ، اسکن یا کپی کنید. این قابلیت در دستگاه های مختلف به صورت تغذیه خودکار یک طرفه و دو طرفه وجود دارد. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود و همه چیز را ساده می کند. برای مشاهده انواع تجهیزات اداری از لینک زیر وارد فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا شوید.

مراجعه به صفحه مقاله: https://avafarhang.com/


 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی