سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

مرکز اصلی تولید و توزیع و خرید و فروش سبزی ترش واش

سبزی ترش واش

سبزی ترش واش یکی از سبزیجات بسیار لذیذ و محلی گیلان و شمال ایران می باشد که برای درست کردن غورابه و یا ترش واش قاتق و یا خورشت ترش واش از آن استفاده می شود.

Quick GX چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد؟

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۵۰ ب.ظ


شرکت سایپا دستگاه جدیدی به نام Quick GX را روانه بازار کرده است که طراحی بسیار زیبا و متفاوتی دارد. این خودرو تفاوت چندانی با مدل های قبلی خودروهای سایپا ندارد، اما در هر صورت باید قبل از خرید، ویژگی های آن را به طور کامل بررسی کنید تا ببینید آیا این خودرو به درد شما می خورد یا خیر؟ کوییک در مدل های مختلف تولید می شود. در این مقاله به بررسی ویژگی های دستگاه Quick GX می پردازیم. اگر شما نیز می خواهید در مورد آن بدانید تا پایان بررسی سریع خودرو GX با کارمادیو همراه باشید

در ابتدا باید بگوییم که سایپا کوییک نسخه فیس لیفت شده هاچ بک ساینا و خود ساینا نیز نسخه فیس لیفت شده تیبا است. با توجه به این اوصاف می توان گفت که خودروی کوئیک یکی از خودروهایی است که تاکنون نام های زیادی را با تغییرات بسیار اندک دریافت کرده است.

این خودرو اولین بار در سال 1396 با مشخصات فنی سایپا و تیبا و موتور M15 عرضه شد و به دست مشتریان رسید. تا به امروز انواع و اقسام مختلفی از این دستگاه در بازار به فروش می رسید که از آن جمله می توان به کوییک معمولی، کوییک اس، کوییک اس پلاس، کوییک فول اتوماتیک، کوییک اتوماتیک، کوییک دنده آر، کوییک آر، کوییک جی ایکس و ... اشاره کرد.

Quick GX auto یک شرکت جدید از سایپا است که امکانات بیشتری نسبت به کوییک اس دارد که این تغییرات مربوط به ظاهر و قسمت فنی آن است که البته تغییرات در قسمت فنی آن نسبتاً کم است. مدل های مختلف کوییک اتو با تغییراتی در بازار عرضه شده است که در صورت تمایل به خرید یکی از این مدل ها باید با ویژگی های هر یک از آنها آشنا شوید.

بررسی سریع GX Expert

ظاهر خودروهای کوییک جی ایکس و کوییک اس یکسان بوده و تغییر خاصی در آن مشاهده نخواهید کرد. شیشه جلو و سپر جلوی خودرو تغییرات نسبتاً جزئی داشت و در مقایسه با سایر انواع کوئیک شاهد تغییر ظاهری جزئی در ظاهر آن بودیم. اما وقتی وارد فضای داخلی Quick GX می شویم، شاهد 3 تغییر عمده نسبت به Quicks های معمولی هستیم که عبارتند از:

تغییراتی در طراحی دکمه ها در سمت چپ فرمان ایجاد شده است

یک منطقه کیلومتری با طراحی جدید تعبیه شده است.

فرمان D شکل

مهمترین ویژگی های فنی و آپشن های Quick GX نسبت به نسخه قبلی این خودرو عبارتند از:

Quick GX از موتور MI5 GSI با فناوری زمان بندی متغیر و سر سوپاپ ها (WTi) استفاده می کند.

قدرت و گشتاور خودرو حدود 5 درصد افزایش یافته است.

استفاده از رینگ های آلومینیومی 14 اینچی به جای استیل

دکمه های کنترل روی فرمان تعبیه شده است.

از روکش های چرمی برای صندلی ها استفاده کنید

یک سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش 7 اینچی نصب کنید

دوربین عقب داره

رهبری

Autolite

دارای سیستم کنترل باد لاستیک به نام TPMS

دارای چراغ های جلوی اتوماتیک یا خودکار نور است

سیستم جی پی اس

متاسفانه هنوز خبری از Kills Starter در مود نسخه کامل این خودرو نیست. این آپشن بر روی خودروهای فول پلاس اتوماتیک 2017 نصب می شود. عملکرد فناوری WTi یا تایمینگ هوشمند متغیر سوپاپ این است که دریچه هوا کمی دیرتر باز می شود و با دور موتور کمی دیرتر بسته می شود. بنابراین، راندمان موتور Quick GX افزایش می یابد.

ما شاهد تغییرات زیادی با این خودرو بوده ایم و این تغییرات عمدتا در پیستون ها، سیستم اگزوز، شکل محفظه احتراق و همچنین WT و سایز است. این تغییرات منجر به بهبود عملکرد فنی خودرو از جمله: مصرف سوخت کمتر، امکان سوخت بیشتر در دور موتور کمتر و عدم نیاز به فشار زیاد پدال گاز شد.
 

همه این ویژگی های جدید با هم ترکیب می شوند تا خروجی موتور کوئیک را از 87 اسب بخار به 90 تا 92 اسب بخار افزایش دهند. گشتاور آن نیز از 128 به 132 به 138 نیوتن متر افزایش یافته است. اگرچه تغییرات نسبتاً کوچک بود، اما منجر به تغییرات عمده در موتور شد.

ویژگی های Quick GX

عموماً مردم هنگام خرید خودرو می خواهند بدانند خودرو چه ویژگی هایی دارد. زیرا استفاده از دستگاه های جدید باعث می شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

حسگر روشنایی

نور در طول روز

بلوتوث

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت نمایش صفحه نمایش گوشی موبایل

تهویه دستی آتش نشانی

به ماشین پارکینگ گوش کن

سنسور باد لاستیک

 

کوییک gx یکی از مدل های تولید شده توسط دستگاه کویک می باشد که توسط شرکت سایپا وارد بازار شد. خودروی کوئیک جی ایکس با ظاهری زیبا و امکانات مفید فراوان طراحی شده است و پاسخگویی مناسبی به نیاز عموم مردم دارد. اگر قصد خرید این خودرو را دارید، ابتدا ویژگی های آن را بررسی کنید تا بدانید که آیا با نیاز شما مطابقت دارد یا خیر.

 

  • ترش واش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی